Jak nakupovat
Registrace zákazníka, jeho účet a výhody
Od 25. května 2018 vstupuje v platnost nová legislativa a podmínky o ochraně osobních údajů. Prosím věnujte proto pozornost stránkám "Podmínky ochrany osobních údajů" a "Obchodní podmínky".
Každý zákazník našeho e-shopu se může registrovat a tím získá automaticky nárok na slevu na veškerá vína ve výši 10%. Slevy se nesčítají a po přihlášení se každému zákazníkovi zobrazují automaticky u vín takové ceny, na které má nárok po nejvyšší možné slevě. Neregistrovaní a nepřihlášení zákazníci vidí zobrazené běžné ceny.
Kromě slevy registrovaným zákazníkům automaticky zasíláme obchodní sdělení týkajících se novinek v nabídce a aktuálních cenových akcí a zvýhodnění. Chcete-li dostávat i pozvánky na degustace a další akce konané v našich pobočkách, přihlaste se prosím k odběru našeho newsletteru v zápatí našeho e-shopu vpravo dole.
Zboží, jeho výběr a nákup
V našem e-shopu nabízíme zboží, které obvykle máme skladem. Může se ale stát, že u některých položek dojde ke krátkodobému nebo i dlouhodobějšímu výpadku. Je to dáno zejména tím, že spolupracujeme výhradně s malými a středními vinaři. Pokud není některé zboží aktuálně skladem ve vybrané pobočce k osobnímu odběru objednávku nelze dokončit. Lze ji ale dokončit výběrem jiné pobočky a do poznámky objednávky vepsat požadavek na vyzvednutí v té pobočce, která Vám nejvíce vyhovuje a my v ní pro Vás zboží rádi připravíme. Pokud není zboží na centrálním skladě v Modřanech, doporučujeme zaslat dotaz na dostupnost na email: ppasen@pasapas.cz
Každý měsíc připravujeme omezenou a cenově výhodnou nabídku na vybrané zboží se slevou 20%.
V našem e-shopu lze zboží a jeho množství snadno přidat do nákupního košíku, jehož obsah si můžete jednoduše zobrazit a do vytvoření objednávky libovolně měnit.
Pro dokončení nákupu je potřeba vytvořit a odeslat objednávku. Celý proces se skládá ze 4 kroků, v nichž si zvolíte způsob platby, doručení nebo osobní odběr.
Potvrzením o přijetí Vaší objednávky z naší strany e-mailem začne proces kompletace a expedice zboží z našeho skladu.
Doručení, osobní odběr
Nabízíme Vám tři možnosti dodání zboží – kurýrem po celé ČR, našim rozvozem po Praze nebo osobně na vybraném místě v Praze.
Možnosti osobního odběru můžete aktuálně využít v naší pobočce Za Rohem, a od úterý do soboty to mezi 18,00 a 22,00 hodinou.
Pokud jej chcete doručit až k Vám domů nebo například do práce, máte na výběr ze dvou možností:
-
Rhônský kurýr - každý pracovní den nabízíme rozvoz po Praze při objednávce za 1000,- Kč a více zdarma. Objednávky přijaté do 12 hod. zavážíme ještě týž den. Vína, která objednáte po 12. hodině vám dovezeme následují pracovní den. O víkendu a svátcích objednávky nerozvážíme. Přijímáme je a rozvážíme je v pondělí nebo následující pracovní den.
-
Kurýr - druhou možností je doručení přepravní společností kamkoliv na území České republiky. V tomto případě Vám bude zboží doručeno do 48 hodin od přijetí objednávky, respektive od připsání platby na náš účet.
Možnosti platby
Dle způsobu objednání a odběru zboží nabízíme tyto možnosti platby – on-line, nebo kartou kurýrovi.
Při platbě převodem na náš účet Vám bude zboží expedováno nebo v případě osobního odběru připraveno k vyzvednutí ihned po připsání částky na náš účet. Pokud využijete platbu GoPay, k zaúčtování obvykle dojde okamžitě a nevzniká prodleva s expedicí zboží.
.
-
při doručení našim rozvozem můžete platit on-line, případně kartou kurýrovi.
-
při doručení kurýrem můžete platit on-line.
Postup při vrácení nebo výměně zboží:
Zákazník zašle zboží do zákonné 14ti denní lhůty obchodním či doporučeným balíčkem (po předchozí domluvě s prodávajícím) na tuto adresu:
Na břehu Rhôny
Na Hrobci 410/1
Praha 2-Nové Město, 128 00
za těchto podmínek:
- zboží musí být v původním nepoškozeném obalu
- nepoškozené
- kompletní
- přiložena kopie dokladu o koupi
- vyplněný formulář o odstoupení od smlouvy
- zboží musí být odesláno doporučeně a pojištěné (zboží nezasílejte na dobírku, taková zásilka nebude z naší strany přijata).
Při odstoupení je nutné uvést číslo objednávky, datum nákupu a účet kupujícího, na který mu bude do 30 kalendářních dnů poukázána částka za zboží. Náklady na poštovné si hradí odesílatel.
V případě, že se zboží vrátí v jiném než neporušeném stavu, tzn. použité, bez obalu, visaček nebo jinak znehodnocené, má prodávající dle § 458, odst. 1. Občanského zákoníku nárok na peněžní náhradu za opotřebené zboží. Tato náhrada se hradí formou započtení hodnoty opotřebení oproti vrácené kupní ceně. Hodnota opotřebení je vyjádřena částkou, která je rozdílem mezi cenou nového zboží a cenou, za kterou je zboží prodejné jako použité.
Zákazník obdrží zpět peníze v hodnotě kupní ceny zboží a nákladů na nejlevnější dopravu. Náklady na vrácení zboží (poštovné) platí kupující.